Forum  8 Brygada Specjalnego Przeznaczenia ЗУБР Strona G│ˇwna 8 Brygada Specjalnego Przeznaczenia ЗУБР
ASG Team
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

bbb

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 8 Brygada Specjalnego Przeznaczenia ЗУБР Strona G│ˇwna -> o Ekipie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Genera│



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 664
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 17:22, 09 Kwi 2014    Temat postu: bbb

Ja absolutnie wierz─Ö w \wygl─ůdanie 10-15 lat m┼éodziej\, odk─ůd si─Ö dowiedzia┼éam, ┼╝e znana mi z widzenia dziewczyna jest 32-letni─ů mam─ů dw├│jki dzieci Chyba mia┼éam wtedy oczy jak pi─Öcioz┼éot├│wki Mia┼éa twarz m┼éodziutkiej dziewczyny a nie kobiety po 30-stce :0
[link widoczny dla zalogowanych]
pokrzywa i skrzyp pollny?
mozesz cos wiecej napisac o tym zabiegu?
Paulineczko27 dzi─Ökuj─Ö za wskaz├│wki, ale niestety dekoloryzacj─Ö mam ju┼╝ za sob─ů(pierwszy etap bo schodzi┼éam z czarnego koloru).
Nawet nie musz─Ö bra─ç antybiotyk├│w.
S─ä PI─śKNI I ZDOLNI
Mam dodatkowe zadania przede mna przez nastepne 2 tyg takze juz rzadko zagladam.
[link widoczny dla zalogowanych]

Super Ptysia 87, ja jestem z lewobrze┼╝a, dok┼éadnie okolice Gumieniec, Cmentarza Centr., a Ty? [link widoczny dla zalogowanych] Lubi─Ö loki, bardzo mi si─Ö podobaj─ů u innych, ale te moje s─ů suche, maksymalnie porozdwajane (a nawet porozczwarzane!!!) i nigdy nie chc─ů si─Ö uk┼éada─ç.
Czy na akademie medyczne wymagaj─ů egzamin DSH czy DaF? przynajmniej raz w tygodniu urz─ůdzamy sobie seks p├│┼édniowy i bardziej 'kwiecisty'... Pozdrowionka´üŐ u mnie bylo ok wloz sobie przezd spaniem Oba cwiczenia spala tluszz w ten sam sposob. [link widoczny dla zalogowanych]
mleka Alleluja i do przodu! Witam, B─Ödzie nam ra┼║niej po 3 miesi─ůcach: [link widoczny dla zalogowanych] I oczywiscie ze nie moga napisac ze to moze byc pozytywne bo to by podwazalo cala piramide zywieniowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiec polecam, wszystko dokładnie tłumaczy,Lezac na stole,rozsmieszał mnie zartował.Bardzo fajnie to wspominam.

Domy┼Ťlam si─Ö, ┼║e wi─Ökszo┼Ť─ç z was to m┼éode dziewczyny, kt├│re jeszcze nie zadaj─ů sobie pytania:
[link widoczny dla zalogowanych]
A co s─ůdzisz o hydrocolanoterapii. I wg mnie grzebanie samemu przy paznokciu nie ma sensu.
Czu─ç potem - ale przestanie bole─ç Teraz tylko czeka─ç a┼╝ si─Ö zagoi.
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.goodplasticsurgery.com/archives/00 4052.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- m├│wi Agnieszka.
kazdy inny rodzaj seksu jest oczywiscie ok jesli niesie zadowolenia ale ten najwyjsciowszy, basic ze tak powiem , to wlasnie on nie majacy problemow z erekcja.
zycze wszystkim milego dnia trzymajcie sie wszyscy cieplutko
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam Te┼╝ jestem posiadaczk─ů w┼éos├│w kr─Öconych, i musz─Ö przyznac ┼╝e mam z nimi koszmarny problem!! [link widoczny dla zalogowanych] Hans ke jeeye, hans ke marray hum jaise dilwalon ki.
i pojechalam. OGÓLNIE USTA WYGLĄDAJĄ SUPER. czesto trudno ja zastosowac w praktyce to my czujemy na wlasnej Baci! Ale ogolnie- dieta dziala, przynosi efekty. [link widoczny dla zalogowanych]
help je┼╝eli nam to jako┼Ť wychodzi to i Tobie wyjdzie! Zrobi┼éem wszystko, co mi poradzili┼Ťcie z jakie┼Ť 3 tygodnie temu i co prawda nie uda┼éo mi si─Ö uzbiera─ç, 15 000 o kt├│rych m├│wili┼Ťcie, ale te 9 135zl te┼╝ mnie powali┼éy, a jest jeszcze tydzie┼ä! Co do ceny to przy obecnym kursie euro/franka, pewnie do najta┼äszych ten preparat nie nale┼╝y... Po schudni─Öciu utrzymujcie wag─Ö przez oko┼éo roku to wasze kom├│rki t┼éuszczowe b─Öd─ů si─Ö redukowa─ç i nie b─Ödzie natychmiastowego tycia po przyjemno┼Ťciach. mam nadzieje ze nie zarazi sie tym swinstwem... Ja w te wakacje chodzilam kolo 3 tyg (po 3 razy w tyg) na aerobic( tzn 2Xw tyg byly to zajecia ABT i raz Just Pump- to zajecia ze sztanga na ogolne wzmocnienie miesni) , plus po zajeciach troche silowni i po tym krotkim czasie nawet pojawily sie jakies miesnie na moim brzuszku, raczkach i nozkach (ale ze wakacje byly dawno heh to troszke sie przytylo i za mocno tego nie widac - chociaz slady pozostaly ) a co do diety to staralam sie duzo nie jesc i nie obzerac slodyczami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tw├│j b├│l brzucha jest zupe┼énie normalny, je┼Ťli jest ┼éagodny, je┼Ťli to mocne sk├│rcze wtedy musisz i┼Ť─ç do lekarza, je┼Ťli pojawi si─Ö jakiekolwiek plamienie br─ůzowe, be┼╝owe czy krew nie lekcewa┼╝ tego tylko od razu do lekarza.
[link widoczny dla zalogowanych]
ojjj cisza ja dzisiaj dzień 20 , jutro połowa Dzieki zgory za info!
[link widoczny dla zalogowanych]
ja robie po 15 razy na jedna noge czyli 30 na obie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Okazuje si─Ö, ┼╝e obowi─ůzuj─ůce od wielu wiek├│w w rozmaitych Ko┼Ťcio┼éach okresy abstynencji i postu pokrywaj─ů si─Ö po cz─Ö┼Ťci z zasadami fizjologicznymi:
Mam znajom─ů fryzjerk─Ö, kt├│ra powiedzia┼éa mi, ┼╝e jest jaki┼Ť nowy spos├│b na zdj─Öcie czarnej farby bez zniszczenia w┼éos├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ej ej ej
[link widoczny dla zalogowanych]

o jakie siatki chodzi???? [link widoczny dla zalogowanych] przy test DAF wiem ,ze jest tak ,ze ustny polega na tym ze nagrywasz sie na tasme i musisz umiec reagowac w okreslonych sytuacjach, ale wydaje mi sie ,ze nawet pisemny tam jest latwiejszy.
te┼╝ my┼Ťl─Ö ┼╝e na wiosn─Ö lepiej..mnie nie bola┼éo..tylko czu┼éam delikatne uszczypni─Öcie..mozesz i┼Ť─ç do kosmetyczki tylko nie pozw├│l ┼╝eby ci przek┼éu┼éa p─Öpek pistoletem!! w dupie mam rozwarcie, rodze i ju┼╝ - to ona ; NATALKA_FUJARKA jaki dok┼éadnie sprz─Öt kupi┼éa┼Ť?? omlet -2x1g=2g A ma┼Ť─ç bardzo pomaga [link widoczny dla zalogowanych]
Jak przeszukasz strony na tym forum to tak kto┼Ť podawa┼é linki. Problem z paznokciem mam od prawie trzech lat. ona ma w sobie to cos i jej wszystkie tego zazdroscicie!!!!! P├│┼║niej jeszcze mia┼éam robione tipsy na ┼╝el kolorowy i musz─Ö przyzna─ç ┼╝e wola┼éam akryl. ma┼éa_84 ja mam podobny problem.Nawet kiedy jestem ju┼╝ bardzo wyczerpana ─çwiczeniami tak ┼╝e ledwo zipie puls wskazuje mi co najwy┼╝ej 110.Wiem ze dla mojego wieku powinien by─ç on na pewno wy┼╝szy-mam 19 lat.Ciekawa jestem czy to wska┼║nik ┼║le wskazuje czy to m├│j organizm szwankuje? Skutkiem dzia┼éania fa┼észywego obrazu moralno┼Ťci, maj─ůcego za nic fizjologi─Ö kobiety uwa┼╝a si─Ö powszechnie i tak te┼╝ zacz─Ö┼éy w swoim zagubieniu uwa┼╝a─ç kobiety, ┼╝e to m─Ö┼╝czyzna jest t─ů strona, kt├│ra o wszystkim decyduje. za to do przypadk├│w hormonalnych i USG bezwzgl─Ödnie dr Jarosz
Desireless - Voyage voyage
Z moim facetem mieszkamy na obrze┼╝ach miasta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A Ty dokad jedziesz?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przeczyta┼éam wypowied┼║ jakiej┼Ť dziewczyny, kt├│ra powiedzia┼éa, ┼╝e obudzi┼éa sie w trakcie operacji ...

No i mam mani─Ö podjadania - czyli tu skubn─Ö kawa┼éek ciasteczka, tam kawa┼éek ziemnaczka, paluszka s┼éonego, kilka rodzynek - czyli to czego teoretycznie mi nie wolno (bo - zad!) to tak po ociupince sobie podjadam i jak sobie pomy┼Ťl─Ö, ┼╝e ju┼╝ tak si─Ö naskuba┼éam potwornie to przecie┼╝ nie mog─Ö zje┼Ť─ç normalnego obiadu To moje od┼╝ywianie to jeden wielki chaos...
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam tydzie┼ä wolnego wiec chce go jako┼Ť wykorzysta─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hmm, mam troche podobnie ale inaczej..... [link widoczny dla zalogowanych] Witam....kolejne podziekowania dla pomocnych, ale niestety to nie jest to....pozdrawiam
Rodacy - bede w czasie weekendu i codziennie po pracy A ja ca┼ékowity luzik mia┼éam. na to musi by─ç jaka┼Ť rada. to najpierw do sanepidu po t─ů ksi─ů┼╝eczk─Ö? I w┼éa┼Ťnie czy mog─Ö si─Ö masturbowa─ç teraz czy nie?! [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam. Problem lezy w twojej glowie. Myla, oj kobitko! Ale to nic ja sobie poradzę, zawsze powiem jej kiedy przesadza, ale ile można walczyć. Ja juz mlody nie jestem Wiec jak staje to wolam zone i mowie Sciagaj majtki nie mozemy tego zmarnowac DZIEKUJE ZE KTOS MI WIERZY Rolliza, chyba masz rację z tymi białkami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie korzystam ju┼╝ z \pomocy\ chirurg├│w.
http://www.przyroda.katowice.pl/gryziel.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 8 Brygada Specjalnego Przeznaczenia ЗУБР Strona G│ˇwna -> o Ekipie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin